9.17.2012

absència

Tanco  els ulls i en aquell somni somric, les rialles conformen la banda sonora d’aquell moment esponjós, que flota per cada un dels cinc sentits. Però, de sobte, obro els ulls i les pupil·les em revelen el secret. Ja no hi ets, només et fas present dins meu. I estiro els braços com feia sempre, però ara no t’agafo, els meus braços i les puntes dels meus dits només acaricien l’aire que respiro i aquella abraçada no té lloc.

En aquell moment és quan una gota de pintura transparent, amb gust de sal, dibuixa la línia de tristesa que travessa la meva cara. 

1 comentari:

  1. sonia, no se per que feia molt de temps que no passava per el teu blog, i ara m'he posat a llegir tot el que no havia estat llegint.

    m'encanta com t'expreses :)

    aquest text, m'ha tocat.

    un petonas guapa!!

    ResponElimina

Seguidors

Contribuïdors